Skirt

Har pussat på ludvig en massa innan han for till alanya idag vid 8-tiden! Igår åt vi middag med hans pappa och sambo och vet ni vad? Hans pappa hade köpt två biljetter till Bruce Springsteen i sommar till mig och Ludvig! En långhelg i Götet kan jag ej klaga på, tusen tack!
Ikväll har jag myst med mina tjejer på torpgärdan hos emmsan. Grillat och kikat lite fotboll. Har förresten glömt visa min nya kjol som jag köpt här för ett tag sen! perfect it is, dock är den mycket snyggare i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men fan va snygga kläder du ska ha då.

2012-05-20 @ 02:04:19
URL: http://juliaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!