Love Levis

Det här mina damer och herrar är numera mina favvo shorts!! har pysslat lite med dom sedan jag köpte dem på röda korset för ca 20 riksdaler. sydde in dom, sandpapprade lite och satte fast några nitar och såhär blev resultatet! Dom blev precis som jag tänkt mig, nu saknar jag bara ett par svarta i samlingen.. funderar om jag ska färga ett par i maskinen? har hört att det ska funka riktigt bra. Inväntar NHL som börjar om cirka 15 min, men lär somna innan dess!
sleep tight my little friends :)

Kommentarer
Postat av: julia

JA dom va asfina. vill oxå va duktig å va kreativ. bajs. puss

2012-05-17 @ 16:54:59
URL: http://juliaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!