dag 7

Då har det gått 7 dagar sen jag slutade äta onyttigt och jag har inte fuskat en enda gång, tro det eller ej! det onyttigaste jag ätit är några skedar kesella faktiskt! Nu har jag börjat vänja mig lite men jag är fortfarande sjukt sockersugen efter skolan eller träningar!! Märker även att jag i början åt lite för lite kolhydrater så jag inte orkade med träningarna men nu har jag faktiskt börjat käka lite mer utav det. Nu ska jag och pumpa lite på gymmet innan fotbollsträningen haha! seee ya

Förresten så har jag fått ett par nya springbyxor och en ny shake av min fina pojke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!