2012 05 03

I förrgår så ska bestämde jag mig för att börja deffa, eller ja inte vara hur seriös som helst men lite iallafall. Försöker sänka kolhydratintaget, så dagens middag kommer bestå utav: en laxbit, bulgur med grönsaker, en turkisk yoghurt klick och vatten! mm...

inge socker tänker jag försöka äta och jag har bytt ut frukosten och dricker proteinshake istället!
Vet dock inte hur länge jag orkar hålla på med detta men det lär jag väl märka. Dock så hjälper det självklart inte bara att äta, jag måste röra på fläsket också! Därför ska jag hinna med ett styrkepass, en löprunda och en fotbollsträning innan jag kryper till sängs!

Detta gör jag absolut inte för att jag anser mig som tjock!! utan önskade bara att musklerna syntes lite mera hehe :) Ja, vi får väl se hur detta går, nu är det hårdträning som gäller och jag hoppas verkligen på lite resultat iallafall! see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!