Magic

Då var 8 månaders hårt arbete slut, vilket resulterade i 4 FULLSATTA föreställningar. Estet har aldrig någonsin satt upp något som varit så stort likt denna musikal och jag är så jävla glad för att jag fått vara med och deltagit. Jag är så stolt över alla som estetare, musikalen kunde inte blivit bättre! Sedan har vi haft så jävla roligt trots sena kvällar och långa helger, vad ska man nu göra då man inte har rep? känns tomt och jag har lite utav en seperations ångest.. känns bara så jävla trist att det är slut. Men som sagt är jag otroligt stolt och hoppas även att hela Estet är det! Läs tidningarna och njut av de fina recensionerna, dom är vi värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!