HAIR

Har lite fritid vilket leder till att det blir lite dött här på bloggfronten. Vi repar alla dagar i veckan, ca 9- 18 så väl hemma är jag D Ö D. MEN, vetni? Det gör inget, för då har jag haft så jävla roligt på skolan! Jag längtar till skolan och det händer ytterst sällan. Till en början var jag skeptisk till musikalen och tyckte den verkade gormig men nu när alla scener börjar falla på plats så inser jag faktiskt att detta kommer bli bra. riktigt bra. så mitt råd till er är att missa nu inte detta, in och boka biljetter innan dom är slut!!
Här klickar ni in för att boka biljetter -->http://www.ticnet.se/search.php?tm_link=tm_header_search&language=sv&keyword=hair+boden
Kolla även in våran hemsida där ni kan följa hela produktionen -->http://musikgymnasiet.com/hair/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!