senaste månaden

Nu tänkte jag ta mig tid till att berätta lite vad jag har sysslat med eftersom jag inte har haft tid att skriva här.
Som sagt inledde jag mitt jullov med en inte allt för passande förkylning, kurerade några dagar sedan var det full fart igen! köpte de sista julklapparna, bakade, klädde julgranen ja ni vet allt som hör till julen. När väl julafton väl var kommen var hela familjen samlad, kollade kalle i vanlig ordning, drack glögg och sjöng julsånger, åt mammas fantastiska julmat i tusen olika sorter och självklart öppnade vi julklappar! Fick allt jag kunnat önska mig bl.a:
2 nya ps3 kontroller, FIFA 12 + Cod, en ny fin soffa + världens gosigaste filt, presentkort Monki + Carlings, pengar, underkläder och smycken. Hade med andra ord en välldigt lyckad julafton!
Dagen efter julafton kom juldagen, dagen då man egentligen ska leka med alla julklappar man fått dagen innan. Skippade det och åkte på milano och käkade med mina grabbar istället, sedan hade vi förfest hos emil som blev lika bra som förväntat! badade jacuzzi och rullade oss i snön, hade iallafall svin kul och så även på farmen.
på veckorna har jag hunnit vara till luleå på mellandags rea, åkt skridskor, spöat både boden handbolls a och u- lag, vunnit lappen cup, varit på kalott läger, haft möhippa, umgåtts med mina vänner och framförallt grabbarna mina.
Nyåret vart kanske inte lika bra som jag hoppats på, ändå helt okej! nyår blev ett fikasko för många, nyår är överskattat tycker jag. Var först hos empajaoo, käkade pizza osv innan vi åkte till elin och firade tolvslaget.
På lovet har jag även fått vara med på min storebrors bröllop som var väldigt, väldigt fint! tusen grattis till han och maria. Sket i det där talet och sjöng tillsammans med simon några låtar för brudparet istället, har ni tur så kommer någon utav dom upp här inom kort.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!