Just so you know


Mitt huvud är nära på sprängas, det är mycket som sker för tillfället! Är precis hemkommen från vårat allra första rep på sagateatern, jag ska ha valt scenkläder till imorgon, min svenska uppgift ska vara inne till imorgon, mitt cv ska vara skrivet och klart till veckan, jag har träningsläger hela helgen, jag har match på lördag, jag ska gratta stina på lördagkväll, jag ska kanske övernatta i en stuga och köra skoter med min familj på lördag, jag ska köra skoter med mina vänner på söndag.. hmm, dags att proritera vissa saker, har insett att jag aldrig hinner med allt även fast jag hade velat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!