save the night

har ont i varenda muskel tror jag, spec idrott + handbollspass + styrketräning! det är nu man känner sig som hurtigast. Handbollsträningen är nu i full gång och till helgen besöker vi huvudstaden för sm steg 1. Nu tänkte jag ängna de sista 1,5 h som 16 åring åt idol och kvällens avsnitt som jag missat.. någon klummpiduns meddelade just att andreas från älvsbyn hoppade av, vilket jag vägrar tro på. 17 år föresten, vilken värdelös ålder..
svarta ben året om, hoppas mammsen kan slå min önskan i uppfyllelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju svart hela du året om!

2011-09-21 @ 20:03:38
URL: http://lisaaaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!