kalas

söndagar..  alltid lika tråkiga men! inte denna söndag inte. inedde dagen med en vinst mot älsbyn vilket innebar en säker andra plats i serien. mamma bjöd på go middag då jag kom hem, avslutade söndagen med ett idol häng hos eddan, klassiker! Helgen har varit bättre än bra, styrde upp två mys middagar både fredagen och lördagen för mina nära och kära eftersom jag fyller 17 på tisdag! Har fått en massa fina presenter som jag kommer visa er då det passar, hehe! sleep tight
p.s om ni inte har märkt det så är jag expert på att stava fel och orkar aldrig rätta till det, såå det får ni helt enkelt leva med! de kallar mig dysselisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!