hard words


I brist på andra bilder så tog jag en från sommaren förra året då vi hade avslutning på western farm! hade hyffsat kort hår, funderar på att klippa liknande men kanske 5 cm kortart, hm... har precis tränat och tänkte slänga mig in i duschen men kan inte slita mig från idol (tv4 play).
förresten så jag är abslut inte någon som skriver en massa skit allmänt och mot någon på min blogg eftersom det kanske är det fjantigaste som finns! jag kan inte fatta folk som sitter och klankar ner på andra då man själv nästan är snäppet värre. skriv inte ut hur mycket du stör dig på hur alla ser ut, det finns alltid någon som tar åt sig även fast det inte är riktat mot någon speciell person, det finns ingen som någonsin kommer må bättre av det.
nee hörreni, läggdags!

Kommentarer
Postat av: joss

yeeey, lisii du ar bast! saknar dig, pussar fran usa! <3

2011-09-30 @ 01:37:22
Postat av: Anonym

åååh vad är det jag ser? storbesök! du är bättre stumpan, miss u to! <3

2011-10-02 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!