17 år

nu återstår det bara 15 minuter kvar av min (nästan) alldeles egna dag. En sådan har man ju typ nästan bara 1 gång om året, så jag har tagit väl hand om den! borde sova nu men lovade julle att visa vad jag fått. även fast jag inte önskat mig något så fick jag en hel drös med fina presenter, tack så mycket allihopen!

  • rött, vitt, lila nagelack
  • rött läppstift
  • presentkort på Café hyllan
  • presentkort på eco wellnes för att få göra den stora ansiktsbehandlingen med allt det innebär
  • värme skydd och något annat grejs till håret!
  • pengar, klassiskt
  • plast skydd till mobilens skärm
  • nya hörlurar
  • solglasögon
  • presentkort
  • + en ögonskugga och presentkort på mind the bag som inte finns med på bild!


  • fick även en högtalare av mamma och pappa, taaaack!
  • och kanske världens ballaste och snyggaste skor!
  • av mina favvo estetare fick jag denna uuuursnygga skinnpaj!
  • av lisis fick jag denna mysiga halsduk som jag mest troigt kommer bo i!
måste bara tillägga att jag även fått en styrväska till skotern av mina bröder och av mina grabbar fick jag en hel grym tavla som redan hänger på väggen! den får ni se i något annat inlägg! nu: john blund, natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack lisa :) Vilka fina grejer du fått.

Är sjukt avis, vill ha alla dina fina presenter.

Grattis återigen. puss och kram cykelram

2011-09-21 @ 01:49:00
URL: http://juliaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!