SOMMARLOV

jag dör av väärme, det är så jävla varmt! termometern står på 31 grader och inte en vindpust, lider verkligen med alla studenter som hoppaar och tjoar i denna värme, fast det är det mer än värt eftersom jävlarna är färdig med all skola. wiho 2 år kvar..  men vet ni vaaad? det gör inget för jag är ändå lika jävla glad eftersom idag fick vi.. 10 veckors sommarlov! och kvällen kommer bli sååhäääär bra eftersom jag ska vara med mina favvobrudar!
tänkte steka lite till innan jag beger mig till martis!

Kommentarer
Postat av: snygg

omg älskar din blogg!!! helt sinnes alltså, du är min idol. förresten, sjukt snygg brud där nere i rosa klänninge!? GALET.



hehe puss sötnos. är bränd och det svider.. ska lägga mig i jacuzzin och njuta av utsikten över havet nu innan vi ska göra oss klara inför kvällen :) KYSS <3

2011-06-10 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!