little town

precis hemkommen från staden, lilla boden hade nämligen kvällsöppet så for in ett tag efter träningen ( intervaller i utomlands värmen..) med mina goa brudar. lovade mig själv att inte köpa något eftersom jag kommer shoppa som en tok i göteborg, juste! göteborg ja, det är bokat och klart. åker på tisdag och stanna ända til söndag, som jag läängtar!
men hur som helst höll mig till vad jag lovat mig själv, men käkade lite välförtjänta strips på rönnkan efter dagens träning. hehe
jut nu kokar det i mitt rum. myggorna låter bzzzzz. omöjligt att sova, tackar för en sovmorgon till 9 imorgon! godnatt och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!