grattis till min fina bror

g
ännu ett göteborgs inköp!
dålig uppdatering, jo jag vet! men har spenderat hela helgen nere i trånkan och på hinerbanan. och jag har sprungit som en tok, behöver nog inte springa på flera veckor nu tror jag!
hur som helst så har jag hunnit jobbat och tjäna in lite cash idag. jag gillar den personen som uppfunnit obekväm arbetstid under helgen, ska allvarligt bjuda honom på fika någon gång.
idag så fyller en av mina två fina bröder 27 så honom har vi firat och ätit go middag på norrigården, en massa grattis kramar till honom!
hade tänkt visa lite av det jag köpte i göteborg men det orkar jag inte, em final nu förtusan!

Kommentarer
Postat av: Tryck så får du veta vem det ääääär, hihi, bus

medveten om att det är en fluga med på första bilden? ;)

2011-07-18 @ 00:11:09
URL: http://jeulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!