STUCK

har städat hela mitt rum idag eftersom morsan gnällde så, och eftersom jag är världens dotter så lydde jag! dessutom så kommer ett stort partaj äga rum här hemma imorgon, så bäst att se till så det ser snyggt ut. bortsett från städningen fick jag chansen att köra go-kart idag och pissade på grabbarna, hehe ;) jag har även hunnit vara på stan och köpt en tröja till imorgon och en sjal till min mamma, ett paket den 29 juli, bara sådär liksom? schyssst. men imorgon vad händer imorgon undrar ni då? jooo imorgon bär det av till piteå, maggio och the ark!! ska bli såååååhär jävla kul! men inann det ska jag tillbringa förmiddagen på jobbet och med att förbereda klas 30 års partaj här hemma! puss på er och puss på min kanske sötaste granne i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!