wish yourself a merry little christmas

jag kommer inleda mitt efterlängtade lov med en förkylning, what a great christmas! ikväll hade vi våran näst sista konsert, imorgon så går våran femte och sista konsert av stapeln klockan 10 i kyrkan, men vi på estet gör ju ingenting. visserligen har vi inte nästan inga läxor men alla 282912139 extra timmar som vi spenderar på skolan och på kvällstid för att få alla konserter så bra som möjligt. Men vad gör det? Livet leker ändå, trots halsont och huvudvärk det kan bero på att det är julaftoooon på lördag, som jag längtat! hoppas ni njuter lika mycket som jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!