ännu en helg

veckan bara sprang iväg och helgen blev bättre än planerad  till och med! kollade hockey och hade glöggmys med dessa snyggingar. Min lördag var den roligaste på länge, efter en grym seger mot våra rivaler så kunde inte lagfesten blivit annat är bra! käkade pizza och lekte lekar och hade riktigt kul. Eftersom jag lovat mina bröder att hjälpa till att jobba idag så krigade jag mig upp halv 10. Duttade kvistlack på varenda kvist på brädorna i taket så kommer ha hemsk träningsvärk imorgon, men fint blev det! nu ska jag käka plankstek såhär på kvällskvisten, ni behöver inte alls vara avundsjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!