10 saker ni kanske inte visste

  • Jag är tidsoptimist och gör oftast saker i sista sekund.
  • jag är världens vinnarskalle och gör oftast inte saker jag är dålig på.
  • Jag har provat på de flesta sporterna och tränade brottning i ca 5 år.
  • Jag är tokig i kläder och framförallt jeans shorts (fråga mig inte varför)
  • Jag älskar att umgås med kill kompisar, alltid lika roligt!
  • Jag älskar allt med motor (nästan) framförallt skotrar.
  • Jag badar helst inte på djupt vatten eftersom hajarna kan komma och äta upp mig.
  • Jag hatar folk som skriver en massa skit på sin blogg om allt och alla.
  • Jag är mörkrädd.
  • Jag är väldigt beroende av min familj och vänner eftersom de är dom bästa jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!