It smells like ketchup!

Som jag sa färgade kloret (eller något annat i poolen) mina tidigare ljusa slingor gröna. Så då jag kom hem hade jag fått en helt ny hårfärg! Som tur var kom det fram en engelsk tjej till mig precis innan hemfärden och påpekade mitt gröna hår, hon var hårfrisörska och sa att även fast det lät konstigt så skulle jag smeta in ketchup i hela håret vilket skulle göra så att den gröna färgen försvann. Så nu är jag inne på min andra ketchup insmetning! Det blev mycket bättre efter första gången men det fanns vissa nyanser av grönt kvar ändå så nu provar jag en till gång i hopp om att allt ska försvinna! nu ska jag kolla klart robinson, hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!