Grekland 2011

Myrtos beach

Jag hade en helt fantastisk vecka, kunde äntligen slappna av och bara njuta av värmen. Vi hade otroligt bra väder, på 7 dagar kunde jag inte nå ett enda moln med blicken och temperaturen låg kring 35-40 grader. Vi hann med 5 olika stränder där Myrtos helt klart var den finaste, finaste jag någonsin sett skulle jag vilja meddela. På mammas födelsedag så tog vi en båttur där man skulle få se delfiner, sköldpaddor osv men den turen hade inte vi.. båtturen var ändå hur bra som helst (även fast jag hade haft förhoppningar på att se delfiner). Har faktist fotat en hel del men jag tänkte såhär, jag orkar inte ladda upp 40 bilder här så tänkte att ni kunde kolla in på min facebook där jag redan laddat in bilderna! smart va? ;) här har ni länken! Grekland, kefalonia bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!