5 dagar

5 ynka dagar kvar av längtande tills hela min familj befinner oss i kefalonia och grekland! hoppas alla får det jättebra i skolan och på jobbet, jag drar till värmen istället en veckan! ni behöver inte alls vara avundsjuka nejnej! ;) köpte en ny cool bikini då jag besökte staden för någon dag sedan, 30 kr.. hm är allt bra billigt ibland! har umgåts med 6 snygga brudar ikväll, sedan får vi såklart inte glömma bort david! klockan är mycket om imorgon ska jag montera lite garderober, de ni!
sleep tight

Kommentarer
Postat av: julia

SNYGGT! where did you köpa den? :) :)

2011-08-16 @ 17:00:25
URL: http://jeulia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack jullan!! Haha jag skrev ju hm (H&M) ;)

2011-08-17 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!